CANELONS DE BOLETS
Tenir uns quants bolets congelats de la temporada passada, et permet fer plats com aquest.
A part dels bolets que ja tenia (cep, rovellons, camagrocs o moixernons, pinatells, potes de perdiu, blaquets ....) hi vaig afegir gírgoles i xampinyons que vaig trobar al mercat.
Es pasen els bolets per la paella i es tritura una mica (no gaire) un cop bullides les plaques, es posen els bolets a dins i es cargolen.
Es fa la Beixamel i es posa tot al forn amb una capeta de formatge al damunt.
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 1 dia


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada