És tan patètica aquesta cançó que, de tan dolenta que és, m'ha fet gràcia. De vegades les coses poden impactar per la seva part dolenta...
🌻 Nuevos modelos de colgantes y pulseras de Girasol 🌻 Nous models de
penjolls i braçalets de Gira-sol
-
🌻 Nuevos modelos de colgantes y pulseras de Girasol: 15 y 10€
🌻 Nous models de penjolls i braçalets de Gira-sol. 15 i 10€
#colgantes #penjolls #braçalets...
Fa 10 hores


2 comentaris:
doncs la veritat és que si que és molt dolenta la cançó... + el què diu. Ja sóc seguidor de ''boletaire gironí'', i,. respecte a la enqüesta, n'és una bona idea, la de fer un carnet boletaire. Tranquil, que el madrid no anirà a buscar a Llorente aquest any!!
adéu!!
Tampoc és tan patètica... l'ska sempre triomfa i més, si es tracta de bolets.
Publica un comentari a l'entrada