És tan patètica aquesta cançó que, de tan dolenta que és, m'ha fet gràcia. De vegades les coses poden impactar per la seva part dolenta...
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 23 hores


2 comentaris:
doncs la veritat és que si que és molt dolenta la cançó... + el què diu. Ja sóc seguidor de ''boletaire gironí'', i,. respecte a la enqüesta, n'és una bona idea, la de fer un carnet boletaire. Tranquil, que el madrid no anirà a buscar a Llorente aquest any!!
adéu!!
Tampoc és tan patètica... l'ska sempre triomfa i més, si es tracta de bolets.
Publica un comentari a l'entrada