SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

15/11/09

NO HA ESTAT PAS MALAMENT 14.11.09

Què em dieu d'aquest cistell? Aquest matí he tornat a trobar l'esperança. Esperança en que d'aquí uns dies poguem trobar altres espècies més desitjades, encara que aquests xampinyons de bosc són excel·lents. Aquesta nit tindrem un bon àpat i la resta, al congelador. També he regalat un bon grapat a alguns amics meus. Hem de ser generosos. En el vídeo podreu observar que el lloc era selvàtic. D'esgarrintxades, totes les possibles, però paga la pena una activitat tan sana.

5 comentaris:

Frank Bayer ha dit...

Em sembla que el vídeo m'ajudarà a saber on vas...jeje...

Joan ha dit...

menys ensenyar i més provar.... quina gana

'Alex poratvella ha dit...

Erizcuuuuun!!!1 ja li e visitat la paginaaa eeeeeee

Ferran Arizcun ha dit...

Ni tu ets Poratvella ni jo sóc Erizcun. Millor posar Portavella i Arizcun. Gràcies per visitar la pàgina i continua visitant-la. Aprendràs moltes coses sobre bolets.

Frank Bayer ha dit...

Vull pensar que l'Arnau ha fet el poema sense cap pressió...jeje...

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.