SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

21/11/10

PINETELLS GEGANTS I ALTRES ESPÈCIES. 19 i 20.11.10

El divendres vaig aprofitar els darrers minuts de llum del dia i vaig fer un cistell molt maco, a prop de casa meva, amb pinetells i rossinyols de pi. S'ha de dir que els pinetells són quasi tots molt grans, però estan força sans. El dissabte em va acompanyar Carles i també vam omplir els cistells. Aquest cop, a més de pinetells i rossinyols de pi, també vam agafar trompetes, algun escarlet blanc i rossinyols. De debò que ha estat un cap de setmana espectacular.

COLLITA DISSABTE

CARLES, DISSABTE AL MATÍ.

COLLITA DISSABTE

COLLITA DISSABTE

COLLITA DIVENDRES

EXEMPLAR DEL DIVENDRES

3 comentaris:

Josep Mª ha dit...

És polt poc ortodoxa la foto del tabac amb el bolet. Podies haver posat la funda de les ulleres amb els pins de l'atletic, per exemple. Encara estic fent la digestió dels pinatells d'ahir. Qué bons que van ser.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Josep Maria: ja has votat l'enquesta?

josep m ha dit...

No hi ha color. Evidentment he votat el pinetell, però clar tampoc faig fàstic al rovelló. No és pas una enqueesta fàcil.

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.