És excepcional, però aquest agost no hi ha bolets a la meva zona. No m'havia passat mai. De moment m'he de conformar sortint al bosc amb un llibre de bolets i aprofundint en aquest món... No és mal plan, però seria millor que comencessin a sortir alguns...
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 1 dia



3 comentaris:
On vas buscant bolets amb un llibre???
I aquest setembre de moment no massa cosa tampoc eh... A veure si s'anima la cosa. Salut i bona entrada a la tardor!
No ha estat una bona temporada, Pau, però tampoc ens podem queixar...
Publica un comentari a l'entrada