Vista la sequera de la setmana passada, avui he anat buscant un lloc més humit, però m'he passat. He vist clapades de pinetells per omplir tres cistells, però tots podrits per l'excés d'aigua. Si plou perquè plou, si no plou perquè no plou... Som com els pagesos...
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 1 dia





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada