Aquest matí amb el Pepe, Miquel i Carles. Esperava més, però el bosc comença a estar molt eixut (falta de pluges, calor i tramuntana). Esperem que les condicions meteorològiques canviïn ben aviat o la cosa començarà a estar ben "xunga".
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 1 dia



4 comentaris:
Doncs déu ni dó.
Jo aquest any no he començat.
No està malament, Imma, però podria estar molt millor.
esperem que plogui aviat!!!
No sé qui ets, Anònim, però jo també desitjo pluges, i abundants.
Publica un comentari a l'entrada