Em sap greu dir-ho, però el bosc està ben fotut. Hi ha poca activitat i molts bolets estan ben tocadets. Encara se salven els rossinyols, les trompetes, alguns escarlets, els boletus impolutus i poca cosa més. Ja veurem com evoluciona el tema, però tot em fa pensar que se'ns acaba la temporada.
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol 🌻 Nuevos modelos de pulseras de
Girasol
-
🌻 Nous models de braçalets de Gira-sol. 10€
🌻 Nuevos modelos de pulseras de Girasol: 10€
#braçalets #pulseras #girasoles #girasols #elpintapedrer
Fa 1 dia



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada