-La “cama de perdiu” és un bolet que no val res (si no hi ha res més...).
-Les cassoletes són belles, però no perdis el temps amb elles.
-Què n’és de bo l’escarlet, tant el blanc com el vermell.
🌻 Nuevos modelos de colgantes y pulseras de Girasol 🌻 Nous models de
penjolls i braçalets de Gira-sol
-
🌻 Nuevos modelos de colgantes y pulseras de Girasol: 15 y 10€
🌻 Nous models de penjolls i braçalets de Gira-sol. 15 i 10€
#colgantes #penjolls #braçalets...
Fa 6 hores


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada