SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

30/6/10

SORTIDETA A LA MUNTANYA 30.6.10

Aquest matí he fet una escapadeta a la muntanya i ja veieu que la collita no ha estat massa lluïda: sobretot camasecs i pinetells de calceta tendres (els grans no els agafo). També han caigut unes poques llores. El pitjor ha estat la calor i l'exèrcit de mosques que m'han acompanyat tot el camí.
També he trobat uns simpàtics cavalls, encara que el blanc es volia menjar la motxilla, el cistell i el podall. Gràcies a Déu he arribat a temps.

6 comentaris:

Isabel Barriel ha dit...

Enhorabona per la collita!
Bonics, els cavalls.

Isabel

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Isabel, ets massa comprensiva, perquè jo no vaig quedar gens content de la collita, però està clar que hi ha personas, com tu, que són més positives que jo. Menys mal... De tota manera, ha estat un primer contacte amb la muntanya. Les vertaderes collites les faré a l'agost a la Vall d'Aran. Gràcies, però, per l'enhorabona. Els cavalls sí que eren bonics, de debò, sobretot el poltre. una abraçada.

Isabel Barriel ha dit...

El que passa és que em fas enveja... jo estic atrapada a l'asfalt. Encara.
Tot és relatiu a aquesta vida; m'agrada tant la teva collita que he fet servir la foto pel poema que t'he dedicat al meu nou blog.
De res.
Ves preparant les grans trobades!

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Moltíssimes gràcies, Isabel.

albertpenella ha dit...

Ferran, per ser la primera de la tempora està molt bé!
ens veiem,

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Albert, gràcies. Ens veiem, és clar.

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.