SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

29/10/10

MALEÏDA TRAMONTANA. 29.10.10

Aquest matí, festa a Girona (sant Narcís) i aniversari meu, he vist el bosc molt i molt sec. La tramontana ha fet molt de mal. Alguna cosa ha caigut, però ara mateix el que cal és que plogui bé i que la tramontana ens deixi tranquils durant unes quantes setmanes. Per què ha d'entrar la tramontana quan el bosc estava tan ben preparat?! És injust!!! Li he demanat a sant Narcís, en la seva festa, que ens aconsegueixi aquest favor.


En Jordi amb un bon pinetell a la mà.

4 comentaris:

josep m ha dit...

Per molts anys!!!. Ets a la plenitud de la joventud. No pateixis que diumenge i dilluns hi han plujes. No se que fas amb tants cistells. Haig de venir a recollir un per casa teva?. Noto que els últims temps els boletaires proliferen com els bolets. Haurem de llevarnos més d'hora per ser els primers

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Moltes gràcies, Josep Maria. En quant al nombre cistells, et diré que tinc 5 dits a cada mà i amb això queda tot dit. I en quant a venir a casa meva, ja saps que a casa teva tens uns quants llops amb pell d'ovella... (tu et pots incloure). Els altres estan ben clars: AP, JT.

Jordi ha dit...

"Senglar-1 a Senglar-2, es pot passar a través d'aquells esbarzers? Sembla que no company, però allà anem!!!!" (així tot el matí)
Farritzkun, ha estat una sortida memorable!!! per les persones que hi anàvem, pel dia tan assenyalat del teu aniversari..., i perquè al final m'heu regalat els bolets per casa meva!!!
Gràcies per tot, amunt i crits!!

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Jordi: jo m'ho he passat molt bé, però entenc que ha estat una mica dur tot plegat. Llàstima d'haver triat el pitjor cap de setmana a Girona, boletairament parlant. Ho sento molt per tu i per en Jordi Cebrià, però així és la vida. També ho sento per portar-vos per "camins" tan fotuts. Una abraçada.

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.