SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

17/7/11

MÉS ROSSINYOL i HAN ARRIBAT PLUGES. 17.7.11

Novament al bosc i torno a carregar rossinyols. La veritat és que ha costat més que el dijous, però han anat caient d'un en un fins quasi omplir el cistell. Avui ha plogut i això serà bo pel rossinyol i per les altres espècies que estan esperant el seu torn.
L'anècdota del dia ha estat la següent: un boletaire que també estava al bosc no ha tingut una altra idea que demanar-me si li donava alguns bolets dels meus. On s'ha vist això de que un boletaire que està en plena activitat li demani a un altre que li doni bolets???!!!! M'ha semblat tan impresentable la proposta que evidentment la resposta ha estat un NO rotund. El que s'ha de veure pel món...!!! See you.


12 comentaris:

Gervall ha dit...

Hola boletaire. Al principi no té reconegut quan ens hem trobat pel bosc, ja que el fum provocat pels teus cigarrets i la barba de vuit dies, feien impossible divisar cap bolet. Però vell amic, finalment hem trobat una clapada que ha pesat quatre kilos. Si vols, demà, dilluns, et convida a sopar a casa meu.
Una abraçada,
Gervall

PD. Records al teu amic generós i magnànim.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Quina alegria trobar-te per aquí! Has llegit el meu comentari a l'entrada del post? Així és la vida, noi. Li pots dir al Vall-llo que no s'escandalitzi, però les coses s'han de deixar clares des d'un primer moment. Gràcies per convidar-me a sopar, però la veritat és que ja en tinc suficients amb els meus. Una abraçada.

Isabel Barriel ha dit...

Pindolaire que passeges pel bosc,
no li demanis al boletaire gironí rossinyols;
ell té gran estima per la seva collita
i sempre, sempre tindrà per resposta un no...

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Isabel: moltes gràcies per aquest altre regal.

Anònim ha dit...

Bona collita. Haguessis pogut avisar del plan, no? Demà, si deu vol, començaré la temporada a l'Artiga. Ja t'aniré informant. Una abraçada,
Carles F.

Anònim ha dit...

Ferran el comentari una mica provocatiu d'en Gervall, no la fet ni en Gerard ni en vallo (jo), sino una persona que tu coneixes molt bé, que es de Lleida i el seu nom comença amb "E", te barba. Ja no et dic més pistes.
Records:
Xavier Vallo.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Carles: ànims amb l'Artiga i amb la resta de llocs que tu i jo coneixem bé. Ja veus que jo ja he començat fa dies. Ara et toca a tu i espero notícies animants i previsions optimistes. No em fallis.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Xavier: cansat de la convivència? Ja m'imaginava que el comentari era de l'Eladi. Avui ens farem unes truites com no s'han vist mai...!!!! Els bolets tenen una pinta que ja se'm comença a fer aigua la boca. Records a la family. Una abraçada ben forta.

josep m ha dit...

Quina pluja!!!. Són kilos i kilos de bolets. Estic disposat a alleujerar la teva collida. Pots donar-me els que vulguis.

Per cert, ahir vaig estar per Peralada. A part de veure entrenar al millor equip del mon, vaig inspecionar la zona de bosc. Al tanto,, perque hi ha auténtics tresors.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Josep Maria: sí, home, a Peralada... Deuen ser tresors marins. Què tal en Pochetino? Preparats per baixar a segona?

Huntvalge ha dit...

Hombre; un par de bolets si podrías haberle dado.

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Juan Antonio: ni hablar. Con eso no se juega.

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.