SI VOLS VEURE LES FOTOGRAFIES AMPLIADES, CLICA A SOBRE DE LA FOTOGRAFIA CORRESPONENT.

10/12/09

2 comentaris:

Frank Bayer ha dit...

Farritzkun!!! A mi aquest dibuix em recorda a la meva gran passió infantil: ser un barrufet per viue dintre d'un d'aquests bolets que agafes tu els cap de setmana!!! De fet, si fos barrufet tu series el meu Gargamel... No ho havia pensat...

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Frank, ja sabia jo que tu tenies un trauma infantil que no has estat capaç de superar. Ara m'ha quedat tot ben clar. Tranquil; això té remei. Només cal que de tant en tant entris al bosc i t'identifiquis amb les bestioles que corren d'un lloc a un altres (per cert, avui m'he trobat un porc senglar correns a tota bufa davant d'uns gossos). T'asseguro que recuperaràs la pau interior.

 
Boletaire Gironí és un bloc d'en Ferran Arizcun. Amb tots els drets reservats.